NON STOP S.T.A.L.K.E.R. | Розміщення 3-Д ролика на найбільшому екрані Європи – ТРЦ Гулівер
NON STOP
-
Задача:
Створення колаборації NON STOP і гри S.T.A.L.K.E.R.2: Серце Чорнобиля.
Наша мета — гучно та нестандартно заявити про колаборацію, та отримати додаткові безкоштовні контакти через DOOH, щоб зацікавити не лише аудиторію геймерів, а й усіх прогресивних українців.
-
Рішення:
Для досягнення нашої мети створили яскравий ролик у 3D форматі для формування WOW-ефекту, який підкреслив масштаби потужної колаборації S.T.A.L.K.E.R. та NON STOP і технологічність довгоочікуваної гри. Щоб максимально ефективно презентувати нашу ідею, ми обрали як основу розміщення найбільший LED-екран Європи – ТРЦ Gulliver. Цей вибір дозволяє нам максимально реалістично відображати контент, залучити увагу аудиторії до нашого проєкту та формує високу залученість з боку аудиторії до шерингу контенту.
-
Результат:
За рахунок розміщення на Гулівері ми отримали 40 131 000 контактів та додатково органічний шеринг в соціальних мережах (Instagram, Facebook, Youtube, TikTok, X, Linkedin, Telegram) + 5 160 019 контактів та онлайн ЗМІ +780 тис контактів. Інтернет-ресурси поширили новину про нашу медійну кампанію всередині власних публікацій, що дозволило масштабувати ефект безкоштовного розповсюдження в мережі. Загалом завдяки даному запуску нам вдалось отримати 48 880 594 контактів.
