+ +

Майбутнє Є!

  • Запит від клієнта

    Підвищити обізнаність українців про роль та можливості реабілітації у відновленні після тяжких захворювань і травм, а також сприяти якісним змінам у системі реабілітації.

  • Рішення:

    Міжнародна компанія у сфері харчових продуктів (Danone).
    Розробка та реалізація комплексної комунікаційної кампанії “Майбутнє – Є!”, яка акцентує увагу на важливості реабілітації через реальні історії лікарів, медсестер та пацієнтів.

    Опис кроків:

    • Створено креативну ідею кампанії та її ключове повідомлення.

    • Відзнято відеоролик із реальними героями – лікарями, медиками та пацієнтами.

    • Запущено діджитал- та DOOH-кампанію з використанням відео.

    • Розроблено сайт “Майбутнє — Є!”, де розміщені історії учасників.

    • Проведено масштабну PR-кампанію за участі ключових партнерів: МОЗ України, Національного інституту раку, Українського центру ветеранів та реабілітаційного центру UNBROKEN.

  • Результат

    • Посилено суспільну увагу до теми реабілітації.

    • Сформовано позитивний імідж Danone як соціально відповідального бренду.

    • Запущено публічну дискусію про важливість якісної реабілітації та створено підґрунтя для системних змін.

Написати

Звʼязатись з нами