Майбутнє Є!
-
Запит від клієнта
Підвищити обізнаність українців про роль та можливості реабілітації у відновленні після тяжких захворювань і травм, а також сприяти якісним змінам у системі реабілітації.
-
Рішення:
Міжнародна компанія у сфері харчових продуктів (Danone).
Розробка та реалізація комплексної комунікаційної кампанії “Майбутнє – Є!”, яка акцентує увагу на важливості реабілітації через реальні історії лікарів, медсестер та пацієнтів.Опис кроків:
-
Створено креативну ідею кампанії та її ключове повідомлення.
-
Відзнято відеоролик із реальними героями – лікарями, медиками та пацієнтами.
-
Запущено діджитал- та DOOH-кампанію з використанням відео.
-
Розроблено сайт “Майбутнє — Є!”, де розміщені історії учасників.
-
Проведено масштабну PR-кампанію за участі ключових партнерів: МОЗ України, Національного інституту раку, Українського центру ветеранів та реабілітаційного центру UNBROKEN.
-
-
Результат
-
Посилено суспільну увагу до теми реабілітації.
-
Сформовано позитивний імідж Danone як соціально відповідального бренду.
-
Запущено публічну дискусію про важливість якісної реабілітації та створено підґрунтя для системних змін.
-