Люксоптика
-
Задача:
-
Підтримати рівень знання та популярність бренду Ray-Ban
-
Акцентувати увагу, що Ray-Ban – це не лише сонцезахисні окуляри, а й оптичні також; продемонструвати широкий асортимент
-
Побудувати логічний ланцюжок, що за Ray-Ban потрібно йти в Люксоптику, адже саме в Люксоптиці великий вибір оригінальних оправ Ray-Ban
-
Підсилити знання про послугу діагностики зору в кожній Люксоптиці
-
-
Рішення:
Залучення в комунікацію лідерів думок серед чоловічої та жіночої аудиторії, що відповідали б відразу декільком критеріям:
а) являли собою уособлення філософії бренду;
б) були поціновувачами бренду в реальному житті;
в) мали вади зору;
г) фізично перебували в Україні та мали змогу відвідати оптику
-
Результат:
Спільний Reels з Люксоптикою за попередньо узгодженим креативним сценарієм:
Перегляди – 285K
Охоплення – 200K
ER post % – 1,2%Перегляди – 18,3K
Охоплення – 14,9K
ER post % – 2%