+ +

Люксоптика

  • Задача:

    • Підтримати рівень знання та популярність бренду Ray-Ban

    • Акцентувати увагу, що Ray-Ban – це не лише сонцезахисні окуляри, а й оптичні також; продемонструвати широкий асортимент

    • Побудувати логічний ланцюжок, що за Ray-Ban потрібно йти в Люксоптику, адже саме в Люксоптиці великий вибір оригінальних оправ Ray-Ban

    • Підсилити знання про послугу діагностики зору в кожній Люксоптиці

  • Рішення:

    Залучення в комунікацію лідерів думок серед чоловічої та жіночої аудиторії, що відповідали б відразу декільком критеріям:

    а) являли собою уособлення філософії бренду;

    б) були поціновувачами бренду в реальному житті;

    в) мали вади зору;

    г) фізично перебували в Україні та мали змогу відвідати оптику

  • Результат:

    Спільний Reels з Люксоптикою за попередньо узгодженим креативним сценарієм:

    Перегляди – 285K

    Охоплення – 200K

    ER post % – 1,2%

    Перегляди – 18,3K

    Охоплення – 14,9K

    ER post % – 2%

Написати

Звʼязатись з нами