LOVARE
-
Задача:
Бренд LOVARE лончував нову комунікацію «Відчуй красу» в класичних media. Для розкриття повідомлення потрібно було знайти нові канали і форми комунікації, які дозволяють підсилити сприйняття бренду, побудувати вірусний ефект навколо нової комунікаційної платформи, і закріпити за лідером категорії роль трендсеттера.
-
Рішення:
Була розробила трирівнева кампанія, що дозволила вивести нову комунікацію «Відчуй красу» за межі класичного ATL та побудувати WOW effect навколо.
На першому етапі завдяки технології Naked Eye найбільший медіа-фасад у Європі ТРЦ Gulliver буквально розквітнув посеред зими. Розміщення в грудні дозволило використати найбільш трафіковий сезон для максимізації охоплення, а «найтемніший» період з найкоротшим світловим днем вигідно контрастував з яскравим креативом, фокусуючи на собі увагу. Додаткова конкурсна механіка в соціальних мережах стимулювала створення UGC на фоні фасаду.
Другий етап передбачав масштабування кампанії на 51 цифрову панель у Києві. Завдяки цьому, місто буквально «заговорило» мовою LOVARE, посилюючи охоплення і забезпечуючи візуальну присутність бренду в усіх районах столиці.
Фінальним акцентом стала digital-активація на Майдані Незалежності: улюблений чай українців — «Бризки шампанського» — за допомогою CGI-анімації розпиляв квіткову магію просто в центрі міста. Підтримка кампанії у META і YouTube забезпечила поширення відео серед ЦА.
-
Результат:
105 млн контактів за грудень 2024. Reach – 70% TA ALL 25-54 100K+. FakeOOH ролик побачили більше 3,5 млн користувачів. Більше 3000 репостів і залучень в соціальних мережах.