Clear Men
-
Задача:
Популяризувати бренд «Clear Men» серед активної чоловічої аудиторії.
Побудувати асоціативний ряд (Футбол – «Clear Men») в період проведення футбольного змагання Euro-2024.
Мінімізувати негативні коментарі під відеопостами блогерів.
-
Ідея:
Популярні футбольні блогери створюють відеопости в Instagram із інтеграцією бренду «Clear Men» та закликають підписників взяти участь у конкурсі з простою механікою:
Залишити коментар «Пасую» під відео постом та позначити (тегнути) друга.
У будь-який момент блогер додає вій коментар «ГОЛ!», після чого останній коментар перед «ГОЛ!» стає переможцем. Переможець отримує офіційний футбольний м’яч Euro-2024 та продукцію бренду «Clear Men».
-
Результат:
Views – 725 300
Likes – 14 039
Repost – 180, Saved – 400
Середній ER кампанії – 4%. У блогера Гаврилів – 6%, Глубокий – 5%.
Кількість коментарів суттєво зросла завдяки впровадженій механіці (+691% у порівнянні із схожою кампанією із цими ж блогерами), що сприяло органічному поширенню контенту. Аудиторія проявила високу активність, а кампанія отримала позитивне сприйняття.
Негативні коментарі мінімізовані та залишалися малопомітними через велику кількість повідомлень із словом «Пасую».