Clear Men

  • Задача:

    Популяризувати бренд «Clear Men» серед активної чоловічої аудиторії.

    Побудувати асоціативний ряд (Футбол – «Clear Men») в період проведення футбольного змагання Euro-2024.

    Мінімізувати негативні коментарі під відеопостами блогерів.

  • Ідея:

    Популярні футбольні блогери створюють відеопости в Instagram із інтеграцією бренду «Clear Men» та закликають підписників взяти участь у конкурсі з простою механікою:

    Залишити коментар «Пасую» під відео постом та позначити (тегнути) друга.

    У будь-який момент блогер додає вій коментар «ГОЛ!», після чого останній коментар перед «ГОЛ!» стає переможцем. Переможець отримує офіційний футбольний м’яч Euro-2024 та продукцію бренду «Clear Men».

  • Результат:

    Views – 725 300

    Likes – 14 039

    Repost – 180, Saved – 400

    Середній ER кампанії – 4%. У блогера Гаврилів – 6%, Глубокий – 5%.

    Кількість коментарів суттєво зросла завдяки впровадженій механіці (+691% у порівнянні із схожою кампанією із цими ж блогерами), що сприяло органічному поширенню контенту. Аудиторія проявила високу активність, а кампанія отримала позитивне сприйняття.

    Негативні коментарі мінімізовані та залишалися малопомітними через велику кількість повідомлень із словом «Пасую».

Написати

Звʼязатись з нами