AXE & MAINCAST
-
Задача:
Підвищення впізнаваності бренду серед геймерської аудиторії та забезпечення максимального охоплення серед кіберспортивної ЦА.
Формування асоціації Axe з впевненістю та харизмою, щоб геймери асоціювали бренд з тими, хто готовий до перемог.
Збільшення залученості через нативну рекламу в контенті Dota 2: використання героїв гри та ігрового сленгу для природного просування бренду.
Донесення цінності дезодорантів Axe.
-
Ідея:
Створення спецінтеграцій у найпопулярніших кіберспортивних турнірах Dota 2, щоб у прямому ефірі, бренду “AXE” вдалося розповісти про свій продукт широкій кіберспортивній аудиторії. У прямому ефірі AXE розповідає про свій продукт і підсилює інтерес завдяки яскравим рекламним креативам. Продуманий набір інструментів допомагає бренду органічно вбудуватися у трансляції. AXE стає частиною гри, залишає слід у пам’яті глядачів і формує асоціацію з упевненістю, перемогами та драйвом.
Інтерактивні формати відкривають простір для живої взаємодії з геймерами прямо під час трансляцій. Яскраві рекламні креативи та нативні згадки у коментуванні підвищують інтерес до продукту та зміцнюють лояльність глядачів.
-
Результат:
За допомогою співпраці вдалося перевиконати прогнозовані KPI (40%+ в залежності від КРІ), а також збільшити кількість проявів бренду на трансляції. Фактичні KPIs:
Hours of watching – 2 406 015
Views – 7 893 459
Unique viewers – 2 335 711
Глядачі активно зацікавилися рекламними проявами Axe під час трансляції, що відображається в їхніх позитивних коментарях на платформі.