Збільшення кількості цільових заявок на тест-драйв через сайт
Автосалон
Категорія:
-
Задача:
Збільшити кількість цільових заявок на тест-драйв через сайт
-
Рішення:
-
Використанню KeyCRM з інтеграцією Meta та Google Ads
-
Налаштуванню збору UTM-міток, джерел трафіку, Google Click ID та Facebook Click ID з автоматичним надсиланням даних у CRM
-
Передачі даних про успішні тест-драйви як offline conversions у Google Ads (через GCLID) та Meta Ads (через Conversions API)
-
Налаштуванню ретаргетингу на тих, хто почав заповнювати форму, але не завершив
-
Розширенню кампаній на YouTube та Instagram Reels через відеоогляди авто з CTA на запис
-
-
Результат:
-
+57% кількість заявок на тест-драйв
-
–74% вартість одного реального тест-драйву
-
+42% кількість підтверджених тест-драйвів
-
Написати
