Збільшення кількості цільових заявок на тест-драйв через сайт

+ +

Автосалон

Категорія:

automotive

  • Задача:

    Збільшити кількість цільових заявок на тест-драйв через сайт

  • Рішення:

    • Використанню KeyCRM з інтеграцією Meta та Google Ads

    • Налаштуванню збору UTM-міток, джерел трафіку, Google Click ID та Facebook Click ID з автоматичним надсиланням даних у CRM

    • Передачі даних про успішні тест-драйви як offline conversions у Google Ads (через GCLID) та Meta Ads (через Conversions API)

    • Налаштуванню ретаргетингу на тих, хто почав заповнювати форму, але не завершив

    • Розширенню кампаній на YouTube та Instagram Reels через відеоогляди авто з CTA на запис

  • Результат:

    • +57% кількість заявок на тест-драйв

    • –74% вартість одного реального тест-драйву

    • +42% кількість підтверджених тест-драйвів

Написати

Звʼязатись з нами