AI – це той фактор, який зламав сталу парадигму з ноги, нейронки дали поєднання швидкості, ціни та якості, якого не вистачало клієнтам. Більш того, це – game changer саме для медійних холдингів, адже дають нові можливості для реалізації медійних стратегій

– пояснює Сергій Колос, Chief Creative Officer в AICON Перші проєкти юніту більше нагадували класичні роботи комунікаційних агентств – соціальна кампанія для Danone та діджитал-кампанія для Lovare. Головна відмінність – стислий термін виробництва та спрощений ланцюжок взаємодії між учасниками.

«Раніше для створення сторіборду та аніматику потрібен був ілюстратор, моушн-дизайнер та звукорежисер. Тепер це все можна зробити із набором нейронок протягом дня. Або, якщо потрібно переконатися, що банери дотримані всі правила, – можна спитати кастомного GPT»,

– розповідає Сергій Колос. Водночас юніт підкреслює, що швидкість фінального результату багато в чому залежить від клієнта.

Процес створення контенту прискорився, втім процедура узгодження креативних матеріалів та витрачений на це час – поки що залишається у старій реальності. Бізнес має навчитися приймати нові правила гри, і тоді дійсно отримає якісно новий результат,

– додає Катерина Козій, Chief Executive Officer в AICON.

AI-контент також змінює професійні вимоги до працівників: тепер AI-creator має постійно навчатися, тестувати нові інструменти та слідкувати за оновленнями нейромереж. Без постійної практики та «надивленості» експертиза швидко втрачає актуальність, а разом із нею і конкурентоспроможність компанії, – пояснюють в команді.

Клієнти можуть швидко адаптувати контент для різних форматів, відповісти на тренди, відредагувати та дознімати сцени, що дозволяє економити бюджет та збільшувати ROI. Завдяки АІ, бізнес отримує більше вибору з-поміж контенту, а отже і максимум можливостей у фрагментованому медіаландшафті, ділиться команда AICON.