Медіаспоживання ніколи ще не було таким різноманітним і швидкоплинним. За даними SQ Magazine, середній час перегляду контенту на мобільних пристроях складає лише 1,7 секунди на один елемент, перш ніж користувач вирішує взаємодіяти з ним або прокрутити стрічку далі.

Водночас аудиторія стає дедалі більш диверсифікованою. Один універсальний ролик або креатив уже не здатен задовольнити потреби всіх сегментів. Для брендів це означає лише одне: контенту потрібно значно більше, і він має створюватися швидко, ефективно та з урахуванням особливостей кожного сегмента.

Щоб відповісти на ці виклики, рекламно-комунікаційна компанія Razom Group запускає нову агенцію – AICON. Основна мета AICON – забезпечити клієнтів оперативним і зручним сервісом створення контенту, скоротити терміни виробництва та оптимізувати витрати.

«AI – це той фактор, який зламав сталу парадигму з ноги, – пояснює Сергій Колос,  Chief Creative Officer в AICON,  нейронки дали поєднання швидкості, ціни та якості, якого не вистачало клієнтам. Більш того, це – game changer саме для медійних холдингів, адже дають нові можливості для реалізації медійних стратегій».

Перші проєкти юніту більше нагадували класичні роботи комунікаційних агентств – соціальна кампанія для Danone та діджитал-кампанія для Lovare. Головна відмінність – стислий термін виробництва та спрощений ланцюжок взаємодії між учасниками.

«Раніше для створення сторіборду та аніматику потрібен був ілюстратор, моушн-дизайнер та звукорежисер. Тепер це все можна зробити із набором нейронок протягом дня. Або, якщо потрібно переконатися, що банери дотримані всі правила, – можна спитати кастомного GPT», – розповідає Сергій Колос.

Водночас юніт підкреслює, що швидкість фінального результату багато в чому залежить від клієнта.

«Процес створення контенту прискорився, втім процедура узгодження креативних матеріалів та витрачений на це час – поки що залишається у старій реальності. Бізнес має навчитися приймати нові правила гри, і тоді дійсно отримає якісно новий результат», – додає Катерина Козій, Chief Executive Officer в AICON.

AI-контент також змінює професійні вимоги до працівників: тепер AI-creator має постійно навчатися, тестувати нові інструменти та слідкувати за оновленнями нейромереж. Без постійної практики та «надивленості» експертиза швидко втрачає актуальність, а разом із нею і конкурентоспроможність компанії, – пояснюють в команді. 

Клієнти можуть швидко адаптувати контент для різних форматів, відповісти на тренди, відредагувати та дознімати сцени, що дозволяє економити бюджет та збільшувати ROI. Завдяки АІ, бізнес отримує більше вибору з-поміж контенту, а отже і максимум можливостей у фрагментованому медіаландшафті, ділиться команда AICON.